Aanmelden
Als vereniging, stichting of culturele instantie in Huizen, Blaricum, Eemnes & Laren kun je jouw organisatie direct aanmelden. Je ontvangt van ons een bevestiging van jouw aanmelding en (na goedkeuring) jouw eigen inloggegevens. Daarmee kun jij het gehele kalenderjaar inloggen en het aanbod beheren.
Aanbod
Jij bepaalt zelf welke producten je aanbiedt. Dit kan bijvoorbeeld contributie zijn voor jouw vereniging of muziek- of theaterles. Bepaal zelf de prijs en geef desgewenst een aankoopnotitie of verloopdatum op. Houd er rekening mee dat kinderen maximaal €320,- (640 punten) te besteden hebben. Let op: jouw aanbod moet geschikt zijn voor kinderen.
Bestellingen
Je ontvangt van iedere bestelling een notificatie per e-mail. Alle bestellingen kun je inzien via jouw aanbieders-account. De deelnemer van Meedoen HBEL komt zijn bestelling bij jou ophalen met het afhaalbewijs.
Bestellingen afboeken
Jij boekt de bestelling af zodat wij jou kunnen uitbetalen. Je kunt gelijk de afhandeling verzorgen. Een bestelling boek je altijd af in je aanbieders-account, alleen na afboeking krijg je hiervoor uitbetaald. Lees hier de handleiding hoe een bestelling af te boeken.
Uitbetaling
Elke maand ontvang je een factuur overzicht van je afgeboekte bestellingen. Je wordt maandelijks in de eerste week van de maand uitbetaald voor je afgeboekte bestellingen. Zorg ervoor dat je gegevens volledig en correct zijn ingevuld, zoals je KvK-nummer, btw-nummer (indien van toepassing) en IBAN. Als deze gegevens niet compleet zijn, kan de betaling vertraging oplopen.