Aanbieders

1 punt is €0,50 waard.

Je kan al je gegevens zelf wijzigen in het Partner Portaal.

Handleiding Partner Portaal

Als de producten van een aanbieder nog niet zijn goedgekeurd en op Actief staan (in je Partner Portaal), dan ben je als aanbieder nog niet zichtbaar in de webwinkel. Nadat wij jouw producten geaccordeerd hebben, zal je deze binnen 24 uur kunnen terugvinden op de website.

Ja, je kan je producten voor meerdere meedoenregio’s aanbieden. Dit kan je zelf aanvinken wanneer je een nieuw product aanmaakt in je Partner Portaal. Dit product wordt per regio goedgekeurd of afgewezen.

Ja, je kan je gratis aanmelden als aanbieder. Wel wordt er provisie gehanteerd over de producten die je aanbiedt. Dit kan verschillen van 0% tot 15% en verschilt per regio.

Inloggen loopt via het Partner Portaal. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kan je deze herstellen door op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ te klikken.

Inloggen Partner Portaal

Nadat de deelnemer een product bij jou heeft besteld, ontvangen jullie beiden hiervan een bevestiging en bestelbewijs. De deelnemer levert het bestelbewijs (voorzien van een afhaalcode) bij jou aan. Met deze afhaalcode kan jij de bestelling afboeken in je Partner Portaal.

Er wordt maandelijks uitbetaald op basis van afgenomen producten. De uitbetaling vindt dus plaats op nacalculatie en betreft de omzet van de voorgaande maand. Let op! Indien je bedrijfsgegevens, in je account, niet compleet zijn ingevuld, kunnen wij niet uitbetalen. Zorg dus dat het KvK-nummer en IBAN-nummer correct zijn ingevuld.

Producten in Nederland zijn belast met 0%, 9% of 21% btw. Om jouw omzet en uitbetaling ervan correct te verwerken moeten we per product van jou weten met welk btw-tarief het product belast is. Je bent zelf verantwoordelijk voor een juiste opgave van het btw-tarief.

Een aankoopnotitie wordt getoond aan de deelnemer direct na aankoop van het product en op het afhaalbewijs van de deelnemer. Een aankoopnotitie kan bijvoorbeeld zijn: “Om jouw lidmaatschap te verwerken ontvangen we graag aanvullende gegevens. Je kan contact met ons opnemen via telefoonnummer 0123-12345678 of info@mijnbedrijf.nl”.

Nee, contact opnemen is niet mogelijk in verband met de privacywetgeving. Geef daarom aan bij je Producten hoe de deelnemer met jou in contact kan komen en vink de optie aan wanneer er klantcontact vereist is voor het afhandelen van de bestelling.

Wij hebben aanbod in de webshop met verschillende categorieën: Sport en spel, Cursus & leren, Zwemmen en een dagje uit.
Twijfel je over jouw aanbod? Neem dan contact op met Team partners via 088 600 6399 bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Of mail naar partners@meedoenhbel.nl.

Ja, maar Let op! Alleen als een bestelling nog niet is afgeboekt. Neem contact op met Team partners voor de annulering via 088 600 6399, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Of mail naar partners@meedoenhbel.nl

Het wijzigen van een product is niet mogelijk als product definitief in de webshop staat. Neem hiervoor contact op met Team partners voor de annulering via 088 600 6399, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Of mail naar partners@meedoenhbel.nl

Alle veelgestelde vragen